2011. május 31., kedd

A német szakasz

Egy utolsó beszámoló még a záró bejegyzés előtt.
A luxembourgi-német határt átlépvén megálltunk tankolni, ahol is egy földön heverő csavar keltette fel Ancsa figyelmét. Óvatos duhaj lévén szétkaptam a váltórészt, de nem láttam honnan eshetett ki. Másnap a reggeli műszaki átvizsgálás során kiderült. A bal hátsó teleszkóp dugattyújának a menete kopott el és onnan esett le a csavar. Szép csigatempóban irány az első szerviz, ahol ugyan enni lehetett a padlóról olyan tisztaság volt, de segíteni csak annyiban tudtak, hogy megadták egy öt km-re lévő Aprilia bolt címét. Ancsát és a másik málhát otthagytam a szervíz előtt és nekivágtam 30-cal az útnak. Persze a bolt vagy egy éve bezárhatott... Visszafelé jövet egy motoros gurult mellém a pirosnál én meg átszóltam amolyan jó kis soroksári akcentussal, hogy " Ich habe eine kleine problemen mit meine teleskop. Ich möchte eine neue snitzl oder ein löten spezialisten." Félreálltunk és némi tanakodás után mondták, hogy menjek utánuk. El is vittek egy olyan műhelybe, mely az ötvenes évek Ganz gyárát juttatta eszembe. Ott első pillantásra kiderült, hogy whitworth menete van és anya nincs, viszont fél perc alatt meghegesztette az öreg szaki (a képen leghátul) a dugattyút és már húzhattam is a gázt vissza Ancsért. Köszönet mondanék a motoros összefogásnak és az ingyen munkának e helyt is.
A továbbiakban salzburgi szállásig fél németországon át esőben, majd a másik fele esőben pénteken szintén Salzburgból majdnem Bécsig. Olyan hektikus volt az időjárás, mint a honi tőzsde. Végül péntek este erőben és egészségben simán megérkeztünk.

1 megjegyzés:

  1. Másik málha..:-))))) Bárkinek bátran javasolhatom Zolit túratársnak,jobb,mint egy fogyókúrás Norbi tábor!:-D Dundik előnyben!:-))) Szép soványak lesznek,valamint enyhén neurotikusok az út végére.. Most aktuálisan egy Csernus féle terápián gondolkodom..:-))Talán segítene..:-))

    VálaszTörlés