2011. május 15., vasárnap

Még mindig a Garda...

11 fok, eső és még mindéég kócosan. Tudtuk, hogy csapadék mindenképp lesz. Ha útközben ér utol nincs gond. De így más a szitu. A borsos ár ellenére se hajszárító, se eü papír, miként az a talján kempingekben dívik. A sátor előtt kutya, macska, rigó és kacsa mászkál. Elenyésző beázás pár csepp formájában azért akad. Reggelire bögreleveseket ittunk. Egyébként nem is rossz egész nap dögleni. Van idő előre cigit gyúrni, a gázfőzővel dohányt, zoknit szárítani. Csak a rötyi van ilyenkor messze. Be kéne szerezni egy jóképű kacsát... ;) Na! Nem olyat, ami a képen is van! Hanem kórházit. Amolyan motoros-összecsukhatóst. :D Szóval szerintem ma már nem megyünk tovább.

2 megjegyzés:

  1. Szasz kiccsávó, megnéztem merre tolod, csak ügyesen! Itt most esik, hónapra is azt mond, jön a tetőfedő oszt nemtom mi lesz, keddtől má szépidőt óvastam, csá meg egyebek!

    V.I./tembo

    VálaszTörlés
  2. Ha előbb tudtam volna nekem van 8db csecsemő vízeletgyüjtő zacskó amit csak fel kell ragasztani kinek-kinek a megfelelő csatalakozójához...:) Puskás Évi

    VálaszTörlés