2016. június 13., hétfő

Bütykölés

Mivel a fejér éjszaka megborította a belső órát, a délelőtti időkre tolódott a szervizelés. Először is megpróbáltam a lehető legcsábosabb gipsz-vájling mosollyal közeledni a recepciós lány felé, de mivel ettől inkább a rosszullét környékezte hagytam, és maradtam a normál hangnemnél. Kis idő múlva már barátságosabb lett. Végig telefonálgatott nekem vagy 8 számot és elintézte a szállítást, lebeszélte az Aprilia szervizzel a problémámat. Az autószállító egy ötvenest kért. 
A szervizben nem úgy működtek a dolgok, mint régen, hogy 2-3 öreg mester konzíliumot tartott a beteg hangú járgány fölött, mostanság jön egy if you titán, feldug könyékig egy kütyüt és kifaggatja a robogó computerét a történésekről. Gyertya és injektálási problémát tárt fel a rendszer. Józsi bá, az öreg autószerelő ezt egy levedlett sztetoszkóppal is képes lett volna diagnosztizálni.
Nosza, tank kipucol, robogó idomai darabokra bontanak és lám (nap)fény derül a fuldoklás okára. A szivattyúmotor egy kb. 8 cm hosszú gumicsöve 3 centire hosszirányban berepedt, ami miatt nem érte el a 3 bar nyomást az üzemanyag az injektor felé. Cső kicserél, robogó összerak, tulaj boldog. Egészen a fizetésig, a majd hatórányi munkáért 90 ojrót gomboltak le rólam. Viszont kicserélték a bilincseket a csöveknél, kapott a gép új csavarokat is szóval befoghatom a várakozásban bepirosodott számat. Naaagy nagy köszönet a szerviz dolgozóinak a soron kívüli munkájukért.
Holnap délelőtt még felugrunk 170 méter magasságba a híres tévétoronyba, aztán irány a komp. Remélem este már a finnektől jelentkezhetek be.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése